Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(3)
Forma i typ
Gry i zabawki
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Strefa multimediów - zb. podręczne
(3)
Autor
Baranowski Marek
(1)
Baranowski Marek (wydawca)
(1)
Baranowski Marek Wydawca
(1)
Dunstan Matthew (1987- )
(1)
Détraz Pauline
(1)
Flynn Randy
(1)
Grosenbacher Shannon
(1)
Messalid Jules
(1)
Sobel Beth
(1)
Valentino Sara
(1)
Walker-Harding Phil
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Młodzież
(2)
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(3)
Gry planszowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(3)
3 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Kaskadia / Randy Flynn ; ilustracje: Beth Sobel ; tłumaczenie Marek Baranowski. - Kraków ; Lucky Duck Games, 2022. - 1 pudełko (100 drewnianych żetonów zwierząt, 85 płytek siedlisk, 25 żetonów natury, 20 kart punktacji zwierząt, 1 karta wariantu rodzinnego, 5 startowych płytek siedlisk, 1 kolorowy notes, 1 worek, instrukcja) : ilustracje ; 24x24x7 cm.
Liczba graczy: 1-4
Czas gry: 30-45 minut.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Akropolis : edycja polska / autor: Jules Messalid ; ilustracje: Pauline Détraz ; tłumaczenie i skład: Marek Baranowski. - Kraków : Lucky Duck Games, © 2022. - 1 pudełko (61 kafli miasta, 4 kafle startowe, 4 pomoce gracza, notatnik, znacznik głównego architekta, 40 kostek kamienia, instrukcja) ; 26x26x6 cm.
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 25 min.
Akropolis to świetna gra na wprowadzanie nowych graczy. Proste zasady do wytłumaczenia w kilka minut, niewiele wyjątków, przystępny czas rozgrywki – około 30 minut. Wszystko przejrzyste i logiczne. Ale skoro tak faktycznie mamy do czynienia z zawoalowaną, nomen omen, logiczną grą, wszystko zaczyna się układać. Ale jak układać, by dobrze punktować? Na kafelkach znajdziemy pięć kolorów przyporządkowanych do rodzajów dzielnic i tyle samo placów oznaczonych gwiazdkami, w tej samej kolorystyce. Dodatkowo pojawią się białe tereny jako kamieniołomy. Będą one źródłem przychodu kamienia – waluty w grze. Za każdym razem, kiedy przykryjemy kamieniołom górnym kafelkiem, otrzymamy kostkę symbolizującą kamień. To za nie będzie można kupować z oferty rynku nowe elementy miasta. Brak kamienia zmusza do pobrania najtańszego pierwszego z brzegu, co bardzo ogranicza gracza. Warto więc zadbać o przychód, aby nie frustrować się podczas swojego ruchu. Zadbanie o finansową płynność wymaga też siłą rzeczy piętrowej rozbudowy. Świadomie budowany pierwszy poziom pozwoli na wykorzystanie kamieniołomów bez konieczności zaburzenia zaplanowanej struktury dzielnic.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Półeczka / autorzy: Phil Walker-Harding, Matthew Dunstan ; ilustracje: Shannon Elizabeth Grosenbacher, Sara Valentino ; tłumaczenie i grafika: Marek Baranowski. - Kraków : Lucky Duck Games, © 2022. - 1 pudełko (4 półeczki, 132 płytki przedmiotów, plansza salonu, 12 kart wspólnego celu, 12 kart tajnego celu, fotel 1. gracza, 9 żetonów punktów, worek, 4 podstawki) : ilustracje ; 26x26x7 cm + instrukcja.
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 25 minut.
Półeczka to efektownie wyglądająca gra logiczna, która zapewnia zróżnicowaną rozgrywkę dzięki licznym kartom celów, z których używa się tylko dwóch na grę. Realistyczne elementy sprawią, że gracz poczuje się, jakby naprawdę porządkował swoją biblioteczkę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej